Avatar billede kitsay02@gmail.com Praktikant
04. april 2019 - 09:20 Der er 6 kommentarer

Skole /spille/ordblinde bærbar

Hej Alle.
Jeg har en dreng, som er meget glad for, at spille.
Han er ordblind, og skal starte på efterskole i 8 klasse.
Jeg søger en bærbar pc, som kan klare både det spille mæssige, og
de programmen som cd- ord mm. han skal bruge.
Han er en ørn til computer, og den skal kunne holde mindst i de tre år han er på efterskole og helst mere.
Hvad kan i anbefale?
Mvh
Irene L. Milling
Avatar billede Slater Ekspert
04. april 2019 - 09:29 #1
Det kommer rigtig meget an på, hvilken slags spil vi snakker om. Er det Minecraft og Fortnite, eller er det nyere krævende AAA 3D-spil?
- Samt hvilken størrelse han foretrækker. Almindelig 15,6"? Større? Mindre?
Og så naturligvis et cirkabudget. Skal det være det billigste der kan overholde dine krav, eller vil du hellere bruge lidt mere og få noget kvalitet?
Avatar billede kitsay02@gmail.com Praktikant
04. april 2019 - 09:56 #2
Han spiller Red Dead Redemotion mm og det må godt være en 17 "
CA. 10 - 11.000 kr.
Han er en stor spiller.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2019 - 10:05 #3
denne gamer bærbar, er rigtig til prisen. den kan klare opgaverne
https://www.komplett.dk/product/995293/gaming/gaming-pc/baerbar/msi-gp73-173-full-hd-mat-120hz#
Avatar billede Slater Ekspert
04. april 2019 - 10:20 #4
Red Dead Redemption findes kun til Playstation og Xbox, ikke til PC. Så det kommer han ikke til at spille på den laptop uanset hvad.

Men ellers er sidwaves forslag udmærket.
Avatar billede kitsay02@gmail.com Praktikant
04. april 2019 - 12:48 #5
Er den også god til skole brug?
Avatar billede Slater Ekspert
04. april 2019 - 13:14 #6
Det kommer an på hvad du mener med det. Den kan naturligvis køre alle programmer uden problemer, men batteritid er sandsynligvis ikke særlig god på grund af den store GPU og skærm, og størrelsen og vægten gør at den ikke er så nem at transportere som en mindre 15".