Avatar billede scz Nybegynder
27. august 2001 - 17:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

buydomains køre tilbud!

pt. køre buydomains tilbud på .dk domains til 100dkr incl afgift til DK-Hostmaster\'s, der er incl. DNS service ( som man selv kan styre ) og A-Records for www, ftp og mail, samt at man for 3 gratis pop3 plus en nobody email address.

http://www.buydomains.dk/default.asp?refid=94496

scz
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. august 2001 - 17:55 #1
Så nu håber du at vi benytter tilbudet så du kan tjene på at stå som ref.?

Det er ikke det eksperten skal bruges til, desuden plejer firmaer at smide en ud for at spamme nyhedsgrupper.

Prøv at forestille dig hvis alle oprettede et spørgsmål herinde når et eller andet firma havde tilbud... det ville sgu være træls.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
27. august 2001 - 17:58 #2
Superbrugsen har tilbud på 2 liter mælk i denne uge.... sig at jelzin anbefalede det :0)
Avatar billede dna Nybegynder
27. august 2001 - 18:00 #3
lol jelzin!
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. august 2001 - 18:03 #4
jelzin101 >> Hvad koster det?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. august 2001 - 18:04 #5
men jeg svarer gerne...point tak:\")
Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. august 2001 - 18:04 #6
6.95 hos os pr. styk
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
27. august 2001 - 18:08 #7
Jamen så siger jeg da også bare:

Aktiv Super har tilbud på Herkules rugbrød fra Koberg - 10 kr. for 650 gram - i skiver. Men kun i Aktiv Super på Rugaardsvej - sig at I har fået tippet fra Rasmus.
Avatar billede scz Nybegynder
27. august 2001 - 18:10 #8
Arrrrrgggh! Mig som har fsckede det op...Jeg brugte det address ( med min ref i et spm ) og så kom den også her en, sorry for det.

bare brug www.buydomains.dk ( slet jeres midlertidige internet fil, der ligger sikkert en cookie der med min ref. i )

endnu engang, sorry.

scz
Avatar billede scz Nybegynder
28. august 2001 - 15:57 #9
luk