Avatar billede Bjarne BM Novice
20. februar 2019 - 20:59 Der er 1 løsning

Fejl 0xc00021a. Windows 10

Hej,
Min laptop HP Envy Dv7 vil slet intet.

Startede med jeg ikke kunne åbne outlook. Forsøgte at geninstallere officepakken. Da det ikke virkede, ville jeg prøve at gendanne systemet. Det lykkedes ikke, med 2 forskellige datoer og derefter kom fejlen 0xc00021a.

Selv når jeg prøver at vælge “fejlsikret tilstand med netværk” eller nogle af de andre muligheder genstarter maskinen og ender op i den samme fejl. Altså jeg kan intet. Er der nogen der kan hjælpe hurtigt....på forhånd mange tak

Bjarne.
(Bruger norton antivirus,)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2019 - 15:57 #1
Måske et vildskud, men prøv at deaktivere signering af drivere hvis du kan:
https://www.youtube.com/watch?v=71YAIw7_-kg