Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
18. februar 2019 - 22:19 Der er 2 kommentarer

Krypterede programmer

Da jeg havde en mellempakke hos YouSee valgte jeg at købe en kortholder + kort således jeg kunne se TV2 sport. Alle programmer virkede upåklageligt. Jeg kunne både se og optage alle programmer på min LG HDD optager. Så her den 1.02.19 valgte jeg at skifte til grundpakken og så selvfølgelig beholde mine valgfrie 10 programmer. Skulle jeg nok aldrig have gjort. Der er nu sket det at mine bland selv programmer ikke kan hverken ses eller optages på min LG HDD. Den melder simpelthen at programmerne er krypteret!!!?
Er der nogen som kender til problemet?
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2019 - 23:44 #1
Når jeg har haft problemer (godt nok med mit modem) har jeg ringet til yousee og klaget over det. Så kan man få en tid, hvor der kommer en teknikker hjem til en.
Altså jeg tror du får mest ud af, at forklare yousee problemet, og så lade dem løse det. Jeg har selv grundpakken og en kortlæser kun med BBC World, og det fungerer fint.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. februar 2019 - 00:35 #2
Jeg har fået en besked om at de lægger kanalerne om denne uge - måske er det sket hos dig, så du ikke ser de rigtige kanaler?
Men ellers, ja så ring til deres support... - de kan nok bedre forklare hvad der kan være galt...