13. februar 2019 - 11:54Der er
2 kommentarer og 1 løsning
Udfyld automatisk
Hej Jeg har et spørgsmål i forhold til udfyldning i excel. Mit problem er at at jeg gerne vil kunne trykke et sted for at udfylde resten af cellerne. Jeg giver eksempel nedenfor: Mit regneark ser således ud og jeg vil gerne have at den selv udfylder resten se længere nede. Hej 100
Jeg forudsætter her at første tekst er i celle A1, prøv følgende: Placer dig i celle A1 CTRL-SHIFT-END (Dette skulle gerne markere området (A1 til B9) Tryk F5 Klik på knappen "Speciel" Vælg "Tomme celler" og tryk OK Indtast et "=" lighedstegn i den celle du er i. Tryk pil op CTRL-ENTER
Når du har markeret de to celler du vil kopier ned
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.