Avatar billede plok Forsker
16. januar 2019 - 18:42 Der er 6 kommentarer

DLL-fil melder fejl så jeg ikke kan åbne MS office Outlook 2010

Hej. Jeg har et problem med at komme ind i min Microsoft office Outlook 2010

Den siger dette:
https://imgur.com/a/roK3KnI

Jeg har prøvet denne guide for at få det til at virke:
https://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-office_install/outlook-2010-wont-open-get-error-olmapi32dll/01fbea91-7f8c-485f-80c9-e3af63525db3?auth=1

Samt. at jeg har prøvet at downloade en ny OLMAPI32.DLL fil og indsætte den i systemmappen.

Håber I kan hjælpe mig, da der liggere en del mappestruktur som ikke er blevet taget backup af i noget tid :(

God aften
Avatar billede 220661 Ekspert
16. januar 2019 - 18:51 #1
Så vidt jeg husker kan man reparere Officepakken hvis man putter office cd i maskinen.
der skulle måske være en mulighed der.
Avatar billede puren Ekspert
16. januar 2019 - 19:59 #2
prøvet at reinstaller??
Avatar billede plok Forsker
16. januar 2019 - 20:42 #3
#1 Man kan også reparere hvis man går i kontrolpanelet - > fjern et program og trykker på rediger.

#2 Jeg har ikke prøvet at slette det totalt og geninstallere det, da jeg ikke helt ved hvordan jeg kan være sikker på at bibeholde min mappestruktur, hvis jeg sletter den permanent?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. januar 2019 - 21:01 #4
#3 Det er rigtigt, men mon ikke man skal have cd i for at den gør det rigtigt?
Avatar billede plok Forsker
16. januar 2019 - 21:19 #5
#4 Okay - det kunne jeg lige afprøve :)
Avatar billede kurtba Ekspert
16. januar 2019 - 23:11 #6
Du kan starte med lige at tage en kopi af din outlook.pst fil. I den fil ligger alle dine mails incl. struktur.
Den kan man altid kopiere ind igen, hvis noget går galt, og derved har man reddet alle sine data.