Avatar billede hanibald Mester
11. januar 2019 - 23:43 Der er 5 kommentarer

letsencrypt-win-simple download

Hvorfra kan ovennævnte program downloades???
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2019 - 23:53 #1
det sku gerne være det her, det har skiftet navn
https://github.com/PKISharp/win-acme/releases

jeg læste denne side:
https://community.spiceworks.com/how_to/139715-letsencrypt-win-simple-for-iis-windows-web-server-when-manual-mode-is-needed

github er open source udvikler forum, og man releaser som regel kun sourcekoden til programmet, så er det op til andre at kompilere det til diverse platforme. derfor kunne du ikke lige finde denne download. men der er heldigvis en..
Avatar billede hanibald Mester
12. januar 2019 - 14:24 #2
Tak for dit svar.
Jeg glemte at skrive, at jeg bruger Apache, Men det gør formentlig ingen forskel på dette niveau.

I Spiceworks-artiklen - Step 1 - "Current DL link" kan jeg hente letsencrypt-win-simple.V1.9.3.zip fra Github.

Når den er pakket ud indeholder den bl.a. programfilen "letsencrypt". Kan jeg bruge den overhovedet / som den er eller ???

Og hvad med den udpakkede fil "letsencrypt.exe.config" har den nogen relevans???
Avatar billede Eddie yadav Novice
29. april 2019 - 07:18 #3
If you are here to play mahjongg dark dimensions free online, then visit http://mahjongfreegames.online/dark-dimensions and enjoy these tile games at high quality at different amazing levels. So if you played these games once, then you would not like to leave them
Avatar billede Muneer Ahmed Praktikant
11. juli 2019 - 13:46 #4
Hmm!! This blog is really cool, I’m so lucky that I have reached here and got this awesome information. voyance par téléphone sérieuse
12. marts 2020 - 08:28 #5
I just joined the forum so there are so many things I don't know yet, I hope to have the help of the boards, and I really want to get to know you all on the forum. candy crush soda