Avatar billede Matte Praktikant
09. januar 2019 - 13:23 Der er 2 kommentarer

Huwei - Hvor ændrer jeg lyd på modtagelse af mail

Jeg har en Huwei og hver gang jeg får en g-mail eller outlook mail får jeg en notification (arrow).
Jeg har været inde under indstillinger og ændre til (bongo) og det slår igennem på den lyd der tages fra denne lydindstilling.
MEN jeg får fortsat en arrow lyd når jeg modtager mail. Kan ikke finde ud af hvor jeg ændrer den / slår lyden fra, og forstå ikke at der skulle være to steder man ændrer lyd når man modtager beskeder.

håber jeg har beskrevet problemet tydeligt nok. Ellers spørg ind :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. januar 2019 - 15:02 #1
læg mærke til, hvilken app du bruger, når du åbner mails - det er den app, så skal rette lyd på. Hvis du har indtastet dine konti-data i flere apps, så skal det rettes alle disse steder, hvor du kan se dine mails.
Avatar billede kurtba Ekspert
10. januar 2019 - 23:12 #2
Indstillinger - lyd -Meddelelse
Her styres lyden for email, beskeder og kalender. Det er samme lyd for alle 3.
Gjorde det for nylig, og det virkede.