Avatar billede macclaudio Nybegynder
27. august 2001 - 13:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

stop play rewind en mpeg fil i director 8.5

er der nogen der har erfaring med at programmere - play, stop rewind knap funktioner til mpeg filerne - så vil jeg gerne høre lidt om det på: c_hohlmann@hotmail.com - alt hjælp værdsættes - jeg er ingen lingo haj så...
Avatar billede lingoman Nybegynder
27. august 2001 - 13:05 #1
Jeg har erfaringer med MPEG. Hvad bruger du til at afspille DV filerne ?
mvh geo
Avatar billede milpoer Nybegynder
27. august 2001 - 13:08 #2
http://www.vrmedialab.dk/~jesper/pdf-docs/director8.pdf

På side 39 står der hvordan du styre video i Director..

Håber det hjælper..
Avatar billede milpoer Nybegynder
27. august 2001 - 13:09 #3
sorry.. det er side 43.. men ellers se indholdsfortegnelsen..
Avatar billede macclaudio Nybegynder
28. august 2001 - 10:47 #4
tak for side henvisningen - den (siden)er dog ret mangelfuld, dog hjalp den lidt med forståelsen - jeg fik lavet cd\'en - uden brug af lingo - der ligger en række præ-difinitioner klar i 8,5 - hvilket jeg har benyttet mig af - bare kedligt at man skulle så meget igennem - iøvrigt burde plugin til afvikling af en alimindelig mpeg film være indbygget ikke sandt...
Avatar billede milpoer Nybegynder
28. august 2001 - 12:12 #5
JO.. Det har du fuldstændigt ret i men nu har jeg så ikke lige arbejde med director i 1 år. Så jeg ved ikke hvad der er sket af ændringer.
Avatar billede macclaudio Nybegynder
28. august 2001 - 13:15 #6
mulighed for at benytte 3d i director - blandt andet.

check http://www.macromedia.com/software/director/productinfo/newfeatures/
hvis du vil vide mere.