Avatar billede Keld Nielsen Forsker
13. oktober 2018 - 09:11

Pris på søgeord i Google ads

I Google AdWorks Editor har jeg sat hver af søgeordene til et maks. beløb, forskelligt fra søgeord til søgeord.
Bevist ikke for stort, da jeg hellere vil bruge pengene til at ligge f.eks. nr. 3 på siden, i stedet for at skyde et større beløb af for at være først.
Det virker meget kort til (har selvfølgelig indsendt tallene)
Men kort til efter ændres det automatisk på ads.google.com, så alle søgeords Maks. CPC sættes til: ”automatisk: XX,XX kr.” – og beløbet er ens for alle søgeord – og selvfølgelig meget højere!
Er der et sted på det omfattende sted, jeg kan undgå det (et kryds jeg ikke har fået sat ?)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester