Leverandør er uenig om hvorvidt grafikkort er beskadiget
Jeg har købt en PC, som er bygget af forskellige dele fra forskellige leverandører.Den virkede ikke i særlig længe før at den ikke kunne starte og begyndte at kører mellem BIOS-Splash screen og sort skærm. Hvor man ikke kan gøre noget.
Jeg troede det var harddisken den var galt med, så jeg tog den til et professionelt reparation butik.
De sagde så der, at det var grafikkortet den var galt med, og det var en fejl i lodningen fra producenten. De kunne godt starte PC'en op med et andet grafikkort, eller fra bundkortet.
Jeg sendte så grafikkortet tilbage.
Efter en uge hvor de havde haft det, havde jeg ikke hørt noget.
Så jeg skrev til dem for at hører hvor langt de var.
De siger så at grafikkortet starter fint op i deres test pc og spørg hvad jeg har gjort for at fremprovokere problemet.
Hvor jeg så igen forklarer om at jeg ikke har gjort andet en at starte pc'en med den i, og min pc virker med andre grafikkort i.
De skrev så tilbage at de vil prøve at teste kortet igen.
Nu er der over en uge, og jeg har ikke hørt fra dem.
Firmaet har ikke særlige gode anmeldser nu jeg kigger på det.
Nogle forslag til hvad der kan være smart at gøre her?