Avatar billede drdreeper Nybegynder
26. august 2001 - 13:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FATAL ERROR!!!

Jeg har haft min Palm m100 i ca. 1 år... D  R gået fint, indtil nu.. når jeg tænder den siger den Fatal Error, push up button 2 elee all data, press any other button to keep data... `Når jeg trykker på knapperne, slukker den bare...
Avatar billede repsac Nybegynder
26. august 2001 - 13:55 #1
Hmmm ... du har vel en omgang garanti ... det er måske værd at udnytte det ... :)
Avatar billede gugi Nybegynder
27. august 2001 - 17:58 #2
Men så bliver alt slettet.

Jeg kan godt anbefale deres rep. de bytter den som regel bare til en ny.

Det tog godt nok 2 måneder med min, nok til at jeg ikke rigtig har brugt den siden.. (jeg vænnede mig af med det).