Avatar billede hoejgaard Juniormester
22. maj 2018 - 17:31 Der er 1 kommentar

Wordpress eller vbulletin eller?

Hej.
Jeg skal have lavet en webside hvor brugerne skal kunne logge ind og oprette såvel indlæg som egne blogs. Brugeren skal kunne uploade billeder i blogge og andre brugere skal kunne kommentere på bloggen De skal have egen profil og kunne skrive privat med hinanden.
Det skal være nemt at udvikle videre på det og indsætte  min egen php kode.
Der skal kunne tilføjes betalingsmodul så brugerne kan betale for medlemskab og andet.
Det skal også være muligt at udvide med en shop løsning.

Hvilket system er bedst til dette?
Avatar billede hoejgaard Juniormester
25. maj 2018 - 16:29 #1
Ingen der kan hjælpe her ?