Avatar billede eback Nybegynder
26. august 2001 - 11:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan man tage for et website?

Jeg her lavet et par websites og er pludselig blevet efterspurgt af flere. Men nu begynder jeg at blive i tvivl om hvad jeg skal tage for disse designopgaver.
Er der nogle forslag til hvad en designopgave på ca. 25-30 timer i gennemsnit vil koste?
Jeg laver enkle, brugevenlige og overskuelige sites.

* eBack *
Avatar billede bbs Nybegynder
26. august 2001 - 11:39 #1
200,00,- - 300,00,- i timen vil ikke være helt af vejen!
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. august 2001 - 11:40 #2
5000 for et website der har taget dig 25 timer, ville være meget rimligt
Avatar billede egede Nybegynder
26. august 2001 - 11:55 #3
prøv at vis et eksempel
Avatar billede hsgroup Nybegynder
26. august 2001 - 12:02 #4
En timepris bør ligger over 500,-, men det afhænger selvfølgelig af hvor hurtig du er.
Avatar billede bbs Nybegynder
26. august 2001 - 12:13 #5
hsgroup->
Det afhænger da i hvert tilfælde også af hvor god han er ..
Avatar billede aeblenet Nybegynder
26. august 2001 - 12:48 #6
Hvis du i gennemsnit bruger 27 timer på et site, synes jeg, at du skal finde frem til en fast pris på dette.

F.eks som nomiz skriver kr. 5.000,-

Herefter kan du sagtens tage kr. 500,-/påbegyndt time, for opdateringerne.

Oprettelse af mailadresser = fast pris pr stk.

Ændring af mailadresser = fast pris.

Oprettelse & ændringer af mailadresser er jo også tidskrævende, men alligevel meget \"den-samme-fremgangsmåde\" hver gang. Uanset host.

Hvis du er ekstra smart, kontakter du http://www.scannet.dk
-de betaler dig for at placere dine kunders sites hos dem.

Kunden udfylder en kontrakt og du står som forhandler.

hilsen: http://www.aeble.net
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
26. august 2001 - 23:00 #7
Alt står og falder med hvor god og hurtig du er. Du må komme med et link til noget du har lavet. Ellers er dit spg svært at svare på.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
26. august 2001 - 23:10 #8
flash gordon>

Sådan noget pjat.

eback er måske en god sælger. Hvorfor så give rabat, bare fordi andre er bedre.

Det kan oven i købet væer at han har flere kontakter, der synes at han er superbillig.

eback> få altid en højere pris end det du er \"værd\".

Hvis dine kunder er tilfredse, kommer de alti tilbage.

Én tilfreds kunde er bedre end 10 osere uden penge. Eller sådan noget.

flash gordon> Intet står og falder på noget - andet end økonomi.

Når nogen pørger mig >>hvad koster en hjemmeside<< er der da aldrig et standardsvar. De betaler det jeg ønsker. Ellers kan de da bare købe et andet sted.

-men. Hvis det er min stil de vil have på sitet - må de også betale et jeg forlanger. Og tro mig det er altid en vurderingssag.

Nogen har jo råd til mere end andre. Ikk` ?
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
26. august 2001 - 23:15 #9
Hvis vi taler om uvidende mennesker som intet har forstand på website\'s så har du ret.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
26. august 2001 - 23:17 #10

flash gordon>

Som jeg skrev før:

Hvis det er min stil de vil have på sitet - må de også betale det jeg forlanger. -Altid en vurderingssag.
Nogen har jo råd til mere end andre.
Avatar billede arctic Nybegynder
01. september 2001 - 22:35 #11
Ja ja. Men jeg håber I vil at vurdere hvad jeg har lavet?
Min første og pt. ikke flere:
adresse: arctic-peoples.dk