Avatar billede dogtown Seniormester
11. april 2018 - 11:26 Der er 1 løsning

Aktivere/køre en modul via en knap i formen/skærm

Jeg har lykkes i at lave en modul som har den funktion at den eksporterer data fra tabellen til et word dokument.
Men jeg kæmper med at få til at den kun tager den post en står i og ikke alle poster i databasen.
Det næste er at denne word-fil skal så printes.Og afsluttes med at blive sendt pr mail til en modtager via Gmail.
Jeg har fået det til med at gemme rapport som pdf og sendes, men når det SKAL være et Word dokument, får jeg problemer.

De tips og løsninger jeg fandt, duer ikke, eller jeg gør noget forkert. I stedet for at dokumentet gemmes, åbnes kildekoden i VBA. Hvis jeg kører koden i redigereingen for VBA, virker den.
Avatar billede terry Ekspert
11. april 2018 - 11:52 #1
You will need to pass an argument to the function which at the moment exports ALL records. The argument needs to contain the primary key of the current record so you can use this as a filter in the module and select only the current record instead of them all.
Hope that makes sense :-)