VBA i Excel
Hej FolkensFor nogen tid siden oprettede jeg dette spørgsmål herinde.
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1020797
Det går ud på at jeg har en udlejningsplan der bliver sendt ud til vores medlemmer.
Hvis jeg laver en lejekontrakt til en kunde vil jeg gerne undgå at skulle skrive ind både i udlejningsplanen og lejekontrakten.
Dvs. når jeg laver en lejekontrakt så henter udlejningsplanen automatisk de data jeg har skrevet ind i lejekontrakten.
Jeg kom faktisk langt i forhold til at få det til at fungere med reference funktionen. Problemet var bare at når jeg så sendte udlejningsplanen ud til vores medlemmer, så manglede de lejekontrakterne og cellerne returnerede med en reference fejl. Denne kunne jeg ikke løse.
Og lukkede den anden tråd ud at have løst problemet.
Dog skrev personen som hjalp mig at det muligvis kunne løses med en VBA funktion.
Jeg har dog ikke noget kendskab til dette og vil derfor hører jer om dette er muligt?
Mvh.
Rasmus