Avatar billede pafpaf Novice
01. marts 2018 - 16:26 Der er 5 kommentarer

Ændre optagedato på videoklip i Android

Hej. Når jeg flytter rundt på videoklip på min huawei p10 med android 7 ændres optagedato til akturl dato. Derved bliver de vist i forkert rækkefølge. Hvordan kan jeg datoen til den rigtige, der fremgår af filnavnet.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2018 - 19:55 #1
du skal finde en file manager der lader dig ændre datoer på filer.
https://www.tomsguide.com/us/pictures-story/518-best-android-file-managers.html#s1
Avatar billede pafpaf Novice
02. marts 2018 - 08:56 #2
Hej. Synes ikke der er nogen af dem der tillader ændring af dato. Har du en konkret anbefaling?
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2018 - 18:09 #3
jeg synes du skal kopiere videoklippene til din pc og ordne dem der.
det du søger kan nok ikke lade sig gøre.
Avatar billede pafpaf Novice
03. marts 2018 - 19:57 #4
Når jeg så kopierer dem tilbage får de blot igen en forkert dato?
04. marts 2018 - 01:03 #5
Hvis du fører videoerne over på en computer først burde det.ikke ske...

Mvh
Morten fotograf Aalborg
www.mortenhh.dk