ACCESS RAPPORT FEJLMEDDELSE
Hej, det her er lidt vigtigt.Jeg er igang med en opgave, hvor jeg skal lave en rapport ud fra dem der vil ønske nyhedsmail (altså kunderne).
Og jeg har lige set en video inde på vores i-bog og opdaget at jeg faktisk i ALLE mine forrige opgaver, har været så dum, at oprette både rapport og formular på en anden måde end man egentlig skal. (Jeg har bare trykket på f.eks. "Rapport", hvor jeg rigtig skulle trykke på "Guiden Rapport". Det var også derfor det så så forkert ud, fordi den var liggende og fyldte helt vildt meget. Og når jeg skulle lave en formular, altså en ny side til f.eks. en ny kunde, så har jeg bare trykket videre der i pilene stedet for den der knap, hvor der står "Ny (tom) post", ja hvor dum har man lige lov til at være. Det var derfor den aldrig gad gemme det, fordi jeg jo ikke oprettede en ny, men gik bare videre. Giver det mening??)
Men ja, nu fandt jeg da ud af det. Her er mit spørgsmål så: Jeg er igang med at lave min rapport, men både telefonnummer og postnummer laver den disse: #######
Hvad gør jeg lige her? Jeg har jo aldrig prøvet og lave mine rapporter rigtigt, så er aldrig stødt på den her fejl før.
Håber virkelig I forstår mig. Jeg er dårlig til at formulere mig og please snak børnevenligt, fordi kender ikke til alle jeres finde udtryk som I nogle gange bruger haha.