Avatar billede Lima Praktikant
30. januar 2018 - 14:27 Der er 1 kommentar

Medion Akoya PowerRecover virker ikke

Min Medion Akoya med windows 7 (senere opgraderet til 10, men gået hurtigt tilbage til 7) er gået i sort.
Jeg har kørt PowerRecover med sikkerhedskopiering af bruger data, men den siger den mangler en fil. Virker som om der er en beskadigelse/fejl i selve revercover drevet. Ihvertfald kan jeg slet ikke få gang i pc - den kører i ring ved start billedet (af microsoft logoet) eller har bare helt sort skærm.

Eneste adgang (som jeg har) er via PowerRecover menuen og den giver som sagt ikke pote. Forslag til hvad jeg kan gøre?

Sikkerhedskopieringen kan heller ikke bruges, da harddisk ikke har virket ordentlig og tilsyneladende også har givet op.

Har en lidt ældre Bullguard backup, men kan jo ikke få adgang til pc´en :(
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2018 - 16:24 #1
Hvis du har nøglen til computeren kan du hente en iso og brænde så den kan bruges enten til at prøve en reparation, eller installere på ny.
Men kan også se at du mener der måske er fejl på HDD. Den bør jo så tjekkes.