Avatar billede Lima Praktikant
30. januar 2018 - 14:27 Der er 1 kommentar

Medion Akoya PowerRecover virker ikke

Min Medion Akoya med windows 7 (senere opgraderet til 10, men gået hurtigt tilbage til 7) er gået i sort.
Jeg har kørt PowerRecover med sikkerhedskopiering af bruger data, men den siger den mangler en fil. Virker som om der er en beskadigelse/fejl i selve revercover drevet. Ihvertfald kan jeg slet ikke få gang i pc - den kører i ring ved start billedet (af microsoft logoet) eller har bare helt sort skærm.

Eneste adgang (som jeg har) er via PowerRecover menuen og den giver som sagt ikke pote. Forslag til hvad jeg kan gøre?

Sikkerhedskopieringen kan heller ikke bruges, da harddisk ikke har virket ordentlig og tilsyneladende også har givet op.

Har en lidt ældre Bullguard backup, men kan jo ikke få adgang til pc´en :(
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2018 - 16:24 #1
Hvis du har nøglen til computeren kan du hente en iso og brænde så den kan bruges enten til at prøve en reparation, eller installere på ny.
Men kan også se at du mener der måske er fejl på HDD. Den bør jo så tjekkes.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester