Avatar billede ErikHg Ekspert
18. januar 2018 - 20:34 #1
Der må jeg være dig svar skyldig.
Min erfaring siger mig at man skal passe på med dette. Jeg har som de fleste bare en ganske almindelig Canon inkjet printer, men det kan ofte være at lege med ilden at bruge uoriginalt blæk. Jeg taler her af bitter erfaring. Jeg kan se at det ikke er nogen lille bordprinter, men der er nok nogen her på eksperten der ved mere end jeg.
Avatar billede milter Ekspert
18. januar 2018 - 20:52 #2
Du er vel klar over, at det tilbud, du linker til, er for tomme patroner?

Med en printer til kr. 31.000 er det vel til kommercielt brug? Jeg ville aldrig turde risikere noget sådant uden først at have gennemtestet det over længere tid (minimum 1 år) med mange prints for bl.a. at teste langtidsholdbarhed. Måske virker det ok, måske ikke ....?
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. januar 2018 - 21:09 #3
#2

Jeg holder med dig. Det kan blive dyre lærepenge hvis det går galt!
Avatar billede lurup Ekspert
18. januar 2018 - 21:38 #4
Tak for svar