Avatar billede lakild Nybegynder
25. august 2001 - 13:24 Der er 3 kommentarer

Sende parametre med explorer

Hej
Dette er sikkert rimeligt elementært, men a ka æt hit u a det !!!

Jeg har fundet ud af at hvis man skriver \"explorer f:\" i \"kør\" - så åbnes f: drevet direkte, men kan man få exporer til at åbne i search-mode - ved hjælp af en \"switch\" eller noget  ???

Jeg har prøvet de gamle \"triks\" med at skrive \"explorer /?\" i en kommandoprompt og en masse andre -?, /help osv... men det gider explorer ikke høre på.

I virkeligheden vil jeg bare gerne have en knap på desktoppen der åbner explorer i search mode og altid med mit F: drev som udgangspunkt for søgningen...

mvh Lakild
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. august 2001 - 13:48 #1
Er det her noget du kan bruge, fundet i Hjælp:

Genvejstaster for fanen Søg

Tryk på Hvis du vil
ALT+G Have vist fanen Søg.
ALT+M Starte en søgning.
ALT+S eller ENTER Have vist det markerede emne.

Avatar billede roenving Novice
25. august 2001 - 13:50 #2
Jamen er det ikke nok, at du kan højreklikke på Start-knappen og så vlge Find...

hth
jes
Avatar billede mappemuppe Nybegynder
25. august 2001 - 16:26 #3
Prøv dette link:
http://www.jsiinc.com/suba/tip0000/rh0057.htm
Det løser nok ikke dit problem, men kan give dig en ide om hvilke switches der findes til Explorer.