Avatar billede vanonymus Nybegynder
25. august 2001 - 12:46 Der er 7 kommentarer

Internet problemer

Hej!

Jeg har en computer, hvorpå der er installeret to styresystemer, Win98 og Win2000. Jeg har problemer med internettet i Win2000, enkelte sider kan jeg ikke finde. Det starter meget godt, computeren skriver \"websted fundet, venter på svar\". Derefter sker der intet. Hvis jeg prøver at gå ind på samme sider i min Win98 installetion, er der ingen problemer. Hvad kan det skyldes?

Nogle af siderne jeg har problemer med:
www.ing.dk
www.asus.com
Og diverse andre..
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
25. august 2001 - 13:34 #1
Hej
De to nævnte sider har jeg ingen problemer med, de vises med det samme.
En løsning på dit problem har jeg ikke, men kunne det være at Win 09 blokere for Win 2000, på en eller anden måde
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
25. august 2001 - 13:35 #2
09 er selvfølgelig 98
Avatar billede vanonymus Nybegynder
25. august 2001 - 13:37 #3
Det er jeg ikke klar over... Der kunne egentlig godt være noget om snakken!
Jeg havde Win ME inde før 98, men da det gik ned alt for ofte, slettede jeg det og skiftede tilbage til min gamle 98. Jeg har altid kørt med to styresystemer, da jeg bruger det mindst krævende til afspilning af DVD, og det driftsikre (2000)i dagligdagen.

Andre gode forslag?
Avatar billede vanonymus Nybegynder
25. august 2001 - 13:38 #4
Før med Me, var der ingen problemer...
Avatar billede bosse88 Nybegynder
25. august 2001 - 17:37 #5
Jeg har win 98 og windows 2000 inde på samme pc, dvs. det havde jeg, jeg har ikke problemer med at vise de to sider du snakker om, lyt til et godt råd: Format C: kan det hele! Husk at installere alt (også windows 2000) på fat32, hvis det ikke virker så prøv at installere win98 som fat32 og win2000 som ntfs
Avatar billede vanonymus Nybegynder
25. august 2001 - 18:22 #6
Jo tak, det har jeg skam prøvet... Det der med Format C:
Den plejer jo at virke, bare ikke lige denne her gang. Er det min browser det er galt med?
Skulle jeg prøve I-Explorer 5.5 istedet for 5.0?
Avatar billede niksen1 Nybegynder
02. september 2001 - 19:28 #7
Det kunne lyde som om du har begget OS´ser liggende på samme partition. De to systemer vil dele \"program files\" folder. hvis man feks opdatere sin IE i win9x kan win2k ikke forstå de ændringer der er sket, dens registry er jo ikke opdateret. derfor altid dualboote med os´erne på hver sin partition