Avatar billede Jens P. Mester
28. november 2017 - 13:20 Der er 3 kommentarer

Hvodan slår man autokorrektur fra på tablet?

Har en Samsung Galaxy tablet hvor jeg bruger Word 10. ´Jeg vil gerne slå autokorrektur fra men kan ikke finde ud af hvordan man gør det.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. november 2017 - 13:43 #1
hvis det er som tlf, så se i bund/venstre, hvor der er Hjem ^ den skiftes til Gennemse, og derunder er Korrektur og sprog - sæt hak i Skjul alle korrekturmærker
Avatar billede Jens P. Mester
28. november 2017 - 13:59 #2
Tak for svaret. Der er desværre ikke tale om en telefon, men om en tablet.
Avatar billede MADOlsen Forsker
31. juli 2018 - 09:56 #3
Men han skriver jo, at hvis det foregår på samme måde som på telefon, så han ved jo godt, at det er en telefon ;-)