Avatar billede dogtown Seniormester
19. november 2017 - 09:44 Der er 1 løsning

App til at repetere pensum/læresætninger

Er der nogen som kender til en app eller et program til computeren, hvor man kan lægge in spørgsmål og svar, hvor på programmet popper op med spørgsmål.
Jeg har mange små stikord, guidlines jeg skal huske, og når de ikke bliver brugt så tit, begynder jeg at glemme dem :-( Derfor skulle det være dejligt at man kunne have en app som tid til anden poppet op med et spørgsmål.
Mange kunne vel sige at jeg kunne sætte mig ned og repetere! Jo! Men det er så meget, og stadigt kommer der nye uddannelser på.

Hvis nogen kender til en sådan app, ønsker jeg gerne link til det!

På forhånd tak!
Avatar billede dogtown Seniormester
18. juni 2019 - 21:56 #1
lukker