Avatar billede Munk Praktikant
13. oktober 2017 - 23:38 Der er 5 kommentarer

Bedste VPN

VPN. Vil gerne undersøge hvilken betallings VPN der er blandt de bedste men også billigere. Synes at VPN markedet er noget forvirrende og svært at gennemskue mht hvilke der er seriøse og til prisen.
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2017 - 00:16 #1
Avatar billede 450025 Ekspert
14. oktober 2017 - 04:29 #2
Du spør, ok sidwave har gitt deg mange valg og kan fortelle dette er lidt av en jungel
jeg bor som sagt i Thailand er helt Avhengi av VPN tror jeg har prøvd dem fleste jeg.

Express er en av dem som står øverst, Totalt ubrukelig, svar fra dem det er jo så langt til Thailand da bla bla? reklame jeg er best sier alle stort sett bløff, jeg tenker ikke på pris Sorry.

Jeg tenker dette Kvalitet, brukervennlighet, stabil, og kontakt med mitt hjemland, å det er Norge dernest annonymitet IP adresse etc. All surfing foregår gjennom VPN.

Nu har jeg godt bredband her jeg bor, når computeren starter så er alt helt som det skal være har Win10, VPN er på automatisk ved start jeg bruker bare det ikke noe annet.
Den eneste gang jeg må slå av det er på Netflix dem forlanger dette, er ikke glad i det.

Kan så klart droppe Netflix men en film er ok iblant. Jeg har hatt den i 3 år, betalt for 2 år av gangen, du kan bruke 5 maskiner også, jeg deler den med 4 Venner, det går fint billig ja vist jeg vil gi denne en karakter 5 av 5 oppnåelig.
På reise her i Thailand en del med variert nettverk aldri svikta en gang.

https://www.safervpn.com/dk/

Enkelt instalering også når jeg deler står den i mitt navn så klart, skal der klages så er det jeg som klager ingen andre jeg er sjef, men topp support er der, ingen klager så herlig.
Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
22. oktober 2017 - 02:17 #3
Munk lever du enda? hvor tok du veien? Dette med VPN du, var ikke enkelt vist, vet du hvorfor.
Skal det være billig, Gratis helt også, mangel på Kvalitet også er jo en mulighet, det jeg skrev var Seriøst, det var det også feil kanskje?

At du er forvirret er du ikke alene  om, VPN er inn under Pirat markedet vet du, en jungel også, men blant disse Pirater finnes der noen få Seriøse også, jeg er ikke selger bare en Bruker jeg den jeg nevnte er en av dem, du har en kort prøvetid ok

Her jeg bor trenger vi kvalitet, lav pris, brukervennlighet vi deler med hverandre også har 5 brukere, på hvert abonomang.

Men for din del ikke prøv den, ikke lytt til andre heller bare dumt det vet du.
Men kos deg og god helg.
Arne
Avatar billede Simon L Novice
10. november 2017 - 14:54 #4
På siden her https://www.privacytools.io kan du læse om de forskellige vpn løsninger samt deres pris. Det de tager højde for her er at dit privatliv er prioteret.
Avatar billede 450025 Ekspert
10. november 2017 - 15:21 #5
Der kom svar et svar nå, ha det hyggelig alle sammen der er 20 galninger der ute  søppel.

Dette har jeg jobbet med masse, det er så herlig med en Stabil VPN flere av mine Venner har det alle bare koser seg, du Arne vi vet du har jobbet masse og prøvd mange, dette er bare Kvalitett, men ikke hør på meg.

Let videre det flommer over av pirater å jeg er best Hallo. for jeg har på VPN  på 3 computere og nå gitter jeg ikke være mer her i kveld, der er 2 filmer  fra Norway jeg skal sjå.
Også jeg surfer med god hastighet også 24/7 om jeg orker.

Arne