Avatar billede Katharina Novice
12. oktober 2017 - 19:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trådløst internet problem

Har haft nogle internet problemer i noget tid nu, og fik endelig nok og skrev til min internet udbyder.
De ville så have at jeg tilkoblede min computer direkte til modemmet for at lave en hastigheds test. Så det gjorde jeg, og de ændrede lidt i nogle ting.
Mit problem er så at nærmest siden min computer var koblet til modemmet, har min computer ikke kunne finde det trådløse netværk mere.
Det er kun vores netværk den ikke kan finde mere, den finder godt nok andre i nærheden. Det er også kun min computer der ikke kan finde netværket, de andre i huset har ingen problemer.

Hvad i alverden er der lige sket?!
Avatar billede posten Ekspert
12. oktober 2017 - 20:07 #1
du skriver intet om jeres styresystem bruger i ALLE mon win 10 ??
Avatar billede Katharina Novice
12. oktober 2017 - 20:10 #2
Ja det gør vi
Avatar billede jk45 Forsker
12. oktober 2017 - 20:57 #3
mon ikke de har rettet lidt i den kanal der anvendes så den er ændret til en som rent faktisk er optaget, hvem har du som udbyder ?
Avatar billede Katharina Novice
12. oktober 2017 - 21:14 #4
Jo de ændrede kanalen til en anden.
Vi har kviknet
Avatar billede jk45 Forsker
12. oktober 2017 - 21:38 #5
tror på at de har langt den på en kanal hvor en af dine naboer der også har trådløst netværk på samme kanal, prøv at skifte kanal på din router
Avatar billede Katharina Novice
12. oktober 2017 - 21:55 #6
Men kan det virkelig gøre så at min computer er den eneste der ikke kan finde netværket når 3 andre computerer kan?
Avatar billede Katharina Novice
12. oktober 2017 - 22:00 #7
Fantastisk det virkede. Tusind tak jk45