Avatar billede persille Nybegynder
24. august 2001 - 23:30 Der er 5 kommentarer

sikkerhed

Vi har en bestående web, hvor administrationen nu skal deles mellem flere. Dvs. vi skal have givet \"sikkerhed\" aktiv, så vi kan komme ind og give tilladelser.
Hvordan gør man det?
Avatar billede francke Nybegynder
25. august 2001 - 09:56 #1
I Frontpage ? Rigtige kategori?
Avatar billede persille Nybegynder
25. august 2001 - 18:48 #2
FrontPage = et Microsoft program som man laver og administrerer webs i. Ja, rigtig kategori.
Sikkerhed. Administration af web af flere fra flere forskellige pcére.
Er der noget med, at man skal have fat i nogle udvidelser, for at få emnuen \"security\" aktiv, så man kan komme ind og give tilladelser?
Avatar billede slasko Nybegynder
26. august 2001 - 18:17 #3
Det er hvad jeg ved= I Frontpage menuen \"Sikkerhed>Tilladelser>Brugere\"
Avatar billede persille Nybegynder
26. august 2001 - 18:29 #4
Problemet er, at \"sikkerhed\" er ikke aktiv. Jeg kan ikke klikke på den.
Avatar billede slasko Nybegynder
26. august 2001 - 20:21 #5
Okay jeg har det samme problem hos Tripod som er en gratis udbyder men det er mugligt hos Worldonline som er min internet udbyder.
Jeg ville foreslåg dig at skrive en e-mail til det sted der udbyder dit web-sted og spørge til råds, da det ikke er alle udbydere der yder en denne service.