Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2017 - 15:31 Der er 5 kommentarer

skrive til Facebook , hvordan??

hej, er der nogen her inde, som kan forklarer hvordan man  lettest kommer i kontakt med Facebook, som vil guide en ??
Avatar billede jalved Ekspert
05. oktober 2017 - 15:52 #1
Det kommer nok lidt an på, hvad det handler om..? De er vist notorisk svære at komme i tale med.

https://taenk.dk/test-og-forbrugerliv/digitale-tjenester/saadan-kontakter-du-facebook

Hvis det er en alvorligere sag, er der andre muligheder såsom at kontakte en politiker eller andet.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2017 - 15:53 #2
I pc/browser - top højre på facebook-siden er et ?
klik på den, og nederst i listen er et ! rapporter et problem
vælg type, og skriv
Avatar billede finb Ekspert
06. oktober 2017 - 09:04 #3
Du kunne sende et gl.dags anbefalet papir-brev til HQ.
Men hvis fb har > 2 mia deltagere, har de ikke meget tid til hver enkelt.
ad #1:
Men du kunne selv lave en profil, fx "More_mouse_in_cat_food", eller hvad emnet er,
og se, om rigtig, rigtig mange følger dit opslag, det opdager de så hos fb.
""Hvis det er en alvorligere sag, er der andre muligheder såsom at kontakte en politiker eller andet.""
Avatar billede jalved Ekspert
06. oktober 2017 - 11:35 #4
Alt efter sagens karakter er det jo også muligt at inddrage politiet, det skal man ikke glemme. Alt er ikke tilladt på nettet heller.

De kan sikkert også have problemer med at trænge igennem til Facebook, men sikkert noget nemmere end en enkeltperson trods alt. Og har sikkert også noget erfaring med, hvordan man skal gribe det an.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
17. oktober 2017 - 08:48 #5
Svar som - kontakt Politikker og kontakt politiet!

Kræver det ikke lidt uddybning, før det er relevant???

Pigen 123 kan du kommer lidt nærmere ind på problemet?