Avatar billede julsjulle Praktikant
18. september 2017 - 11:37 Der er 4 kommentarer

Punktform

Hey

Min computer plejer når jeg laver dette tegn at lave det til en prik..
*
Men det gør den ikke længere
Nogen der ved om man kan nustille sine indstillinger i world
Avatar billede mr_jay Mester
18. september 2017 - 11:51 #1
Når du klikker på punktform i topmenuen i Word, får du flere valg muligheder til hvilket tegn du vil have der skal bruges. Er det det du mener, for så kan du bare gå ind at vælge prikken i stedet for stjernen og prikken vil være den den bruger igen næste gang
Avatar billede julsjulle Praktikant
18. september 2017 - 13:31 #2
Jeg har haft en genvej på tastaturet når så trykkede på * og mellemrum lavede den det om til et punkt
Avatar billede mr_jay Mester
28. september 2017 - 11:49 #3
Okay, bruger meget få genveje, så på det punkt kan jeg ikke hjælpe dig.
Avatar billede jalved Ekspert
28. september 2017 - 13:13 #4
Måske har det noget at gøre med autokorrektur.

Jeg ved ikke, hvilken version, du sidder med.

Men du skal finde Indstillinger (måske under fanen Filer) --> Korrektur --> Indstillinger for autokorrektur.

Se mere her:

https://support.office.com/da-dk/article/Oprette-en-punktopstilling-eller-opstilling-med-tal-eller-bogstaver-9ff81241-58a8-4d88-8d8c-acab3006a23e

Vælg den forklaring, der hedder Punktopstilling.... starter ikke automatisk.