Avatar billede alizweb Nybegynder
24. august 2001 - 14:56 Der er 8 kommentarer og
5 løsninger

Counter-strike!

Hej Xperter!
Jeg har nogle computere (nærmere 8) og 8 counter-strike licenser, men 3 af computerne har det sammen serial key, og derfor kan de ikke alle sammen kører på en server på samme tid!

1. Hvordan kan jeg tillade dem at gøre det?

eller

2. hvordan kan jeg ændre koden?

Min tid er MEGET minimal så jeg håber i kan hjælpe mig!!!

H Rasmus
Avatar billede mgk2 Nybegynder
24. august 2001 - 14:59 #1
Sluk for spillet, og tænd så langsomt for det igen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. august 2001 - 15:00 #2
Hvordan kan de have samme serial når du har 8 licenser?

Afinstaller counterstrike på de problematiske maskiner, og installer dem med korrekt key.

NanoQ
Avatar billede alizweb Nybegynder
24. august 2001 - 15:02 #3
Hvad mener du?
Det ændre da ikke cd keyet?
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
24. august 2001 - 15:04 #4
Jeg kan ikke lige huske hvor de ligger nu, men de ligger i registreings databasen, hvor du kan fjerne dem.
Noget lignende: HKEY_LOCAL_MACHINE\\Software\\Sierra\\

Kan ikke huske hele stien, da jeg ikke sidder ved en maskine med Counter, men vil undersøge det når jeg kommer hjem. Der er en nøgle det sted som indeholder KEYEN som du bare skal slette, eller ændre til den rigtige...
Avatar billede alizweb Nybegynder
24. august 2001 - 15:04 #5
Alle computerne er på en skole! Og nogle gange afinstallere børnene spillende...
Så de har de samme keys!
Men det vil jeg prøve.
Men er der ikke en anden og lettere måde?
Avatar billede alizweb Nybegynder
24. august 2001 - 15:08 #6
Kobbermagel ->

HVordan er det lige jeg kommer ind i registerings databasen?
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
24. august 2001 - 15:11 #7
tryk på \"start\" og klik på \"kør\" her skriver du \"regedit\" og så er du i registrenigsdatabasen!
Avatar billede alizweb Nybegynder
24. august 2001 - 15:13 #8
Nej nu er jeg kommet ind!
Der er 2 med noget sierra:
Sierra-Online -> Half-life counter-strike ->  1.0.0.0  -> (kun en standart key
Og

sierraOnline -> setup -> CSTRIKE: standard, Directory og Full name.

Avatar billede dna Nybegynder
24. august 2001 - 15:14 #9
Flyt spillet på harddisken.. så skal den have KEY´en igen, og du kan indtaste den rigtige key..

dna
Avatar billede alizweb Nybegynder
24. august 2001 - 15:15 #10
Hvad snakker jeg om!
\"(kun en standart key\" = \"kun en standard med data: \"\'\'\".\"
Avatar billede alizweb Nybegynder
24. august 2001 - 15:17 #11
DNA hvordan? flytte hele CS directoryet væk og hvad så?
Jeg har kun en hardisk!
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
24. august 2001 - 17:15 #12
Jeg hsukede næsten rigtigt. Her er stien:

[HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Valve\\CounterStrike\\Settings]

Slet så eller ændre:
\"Key\"=\"XXXXXXXXXXXXXX\"
til det rigtige ...
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
24. august 2001 - 17:17 #13
DNA ->
Og det virkede hellere ikke det med at flytte spillet. Den læser stadigvæk keyen i registreringsdatabasen, så derfor er det der ændringen skal ske.