08. juli 2017 - 21:14 Der er 3 kommentarer

Huawei P8

Hej,

Jeg skiftede batteri i en Huawei P8 og den tænder. Men ligeså snart jeg sætter laderstikket i sker der nada. Den viser ikke lynet som den skal. Men slukker jeg mobilen og sætter laderstikket i oplader den, men tager jeg lader stikket ud. Ser det ud til den stadig lader, den viser x % opladet og den looper stadig med den cirkel. Hvad kan jeg gøre hvis jeg kan gøre noiget....
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2017 - 02:46 #1
hør her, jeg er en flink fyr, men også ekspert, og også ærlig:

huawai ? = 5 kroner skrammel fra kina
batterier fra kina = eksplosionsfare, og jammerligt elektronikingeniør arbejde til et 03 på den gamel karaterskala.

hvorfor ?
fordi telefonen har kostet ca 10 kr at producere!

medmindre telefonen fejler noget, så er det batteri måske ganske ubrugeligt, det kan så gar være farligt
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2017 - 02:47 #2
du skiftede batteri = du har købt noget du ikke har forstand på

at få købet et ORDENTLIGT batteri er en hel videnskab.
09. juli 2017 - 12:23 #3
Tak for svaret. Men batteriet er original til Huawei p8 den er købt igennem det sted jeg arbejder. Og batteriet var 100% identisk med det jeg pillede ud.