Avatar billede ugge Nybegynder
24. august 2001 - 12:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

gratis C compiler til win32

Jeg skal bruge en gratis C compiler, som jeg kan lave konsolapplokationer til windows med. Jeg skal bruge den som backend til en compiler jeg selv har skrevet.

På forhånd tak.
Avatar billede wisen Nybegynder
24. august 2001 - 12:38 #1
Prøv at kikke på den her : http://www.cs.virginia.edu/~lcc-win32/

Jeg har hørt meget godt om den; Har dog ikke selv prøvet at bruge den...

/Wisen
Avatar billede henrik_ffc Nybegynder
24. august 2001 - 12:39 #2
Avatar billede razor Nybegynder
24. august 2001 - 15:51 #3
Avatar billede abu Nybegynder
24. august 2001 - 16:45 #4
hvordan laver man en computer spil som grafik er 32 bit color 3d
Avatar billede henrik_ffc Nybegynder
24. august 2001 - 18:38 #5
abu> Jeg kan se du er ny på eksperten. Når du stiller et spørgsmål skal du oprettet et nyt spørgsmål selv. Du må ikke stille nye spørgsmål i \'andres\' tråde.
Desuden skal du nok præcisere dit spørgsmål noget mere, da et så stort spørgsmål som dit ikke lige er til at svare på.
Avatar billede ugge Nybegynder
27. august 2001 - 15:58 #6
djgpp, er i virkeligheden gcc, som kører med deres egen DOS-extender. Men jeg vil ha win32.
Borlands er en C++ compiler. Dette er OK men jeg vil nu helst have en C-compiler, de er mindre og hurtigere. Jeg tjekker http://www.cs.virginia.edu/~lcc-win32/ ud, og vender tilbage....
Avatar billede abu Nybegynder
28. august 2001 - 16:25 #7
dette spøgsemål er hvordan laver man en voice chat en god 3d voicechat give formuller
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
29. august 2001 - 10:41 #8
Du kan downlade en gratis c++ compiler på:
www.programmersheaven.com

Her findes også nogle gode c++ ekspempler.

CyberLSN
Avatar billede opensource Nybegynder
02. september 2001 - 13:51 #9
Brug Download.com og søg på c compilers (med s af en underlig grund)
Der kan du så få \'Dev-C++\' som er en RIGTIG god kompiler til c/c++!

/Open Source
Avatar billede moykal Nybegynder
07. september 2001 - 03:07 #10
Altså hvis man vil have den ultimative gratis COMPILER - ikke miljø - så må det være GNU C/C++. Og til Windows findes den hos: www.cygnus.com/gnu-win32/ . Det er RedHat folkene (Linux), der ejer dem nu. Udmærket kommando-linje baseret miljø. Det er et godt og gammeldags unix-agtigt miljø, og du behøver ikke nogen DOS-ekstender. Og Win32-API\'et er naturligvis med.