Avatar billede Slettet bruger
24. august 2001 - 09:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Port, winamp

Heysa

Jeg ville høre om hvordan jeg connecter til en bestemt port igennem asp, f.eks hvis jeg skal sende kommandoer til winamp\'s remote control, så jeg kan ændre i min play list over nettet, eller har i et link, til et webinterface til winamp
Avatar billede spinner Nybegynder
24. august 2001 - 10:24 #1
Øhh, kræver det ikke du har et plug-in kørende på din WinAMP. Jeg mener ikke at WinAMP har en sådan fjernstyring indbygget som standard.

Hvis det er et plug-in du bruger, må du meget gerne give navnet på det, da ikke alle plug-in bruger samme portnr.

\\\\Spinner.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2001 - 10:50 #2
jo det er et plugin som lytter til port: 4800 efter kommandoer, men jeg vil lave en socket til porten, så hvordan gør jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2001 - 10:57 #3