Avatar billede baunsgaard Nybegynder
20. januar 2000 - 10:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Admin>> Hvorfor kommer point ikke?

Jeg synes at jeg mangler at få nogle point fra bl.a. http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=10082 og http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=10154

Er der et generelt problem eller er jeg blot utålmodig?

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2000 - 10:47 #1
Det første ? 10082 skulle du have fået 60 point og i det andet skulle du have fået 40 da du har delt pointene med en anden.

Hvis du stiller mange spørgsmål og svarer på mange kan det godt være at bare glemmer hvor mange du havde og hvor mange du så har fået.

Men hvis du trykker på dit brugerneavn og går ind under spørgsmål besvaret af mig så kan du se om den er accepteret og om du har fået point, hvis de ikke står der har du ikke fået pointene.
Avatar billede sjensen Nybegynder
20. januar 2000 - 11:40 #2
Jeg har lidt af det samme i øjeblikket.

Jeg svarede på et spm. og spørgeren accepterede (uden at dele points ud til andre). Jeg er registreret som modtager af points'ne, min total på high-scorelisten for kategorien er opdateret, men min overordnede total er ikke blevet opdateret.

sjensen
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
23. januar 2000 - 18:32 #3
Well - der sker vist ikke noget på dette spg...