Avatar billede bent-mark Juniormester
12. april 2017 - 18:22 Der er 10 kommentarer

E-Boks

Jeg har en bekendt som ikke kan komme på E-Boks.
Når han har trykket på linket og trykker så på (Log på privat), ja så sker der ikke mere, den står bare og kører. Det startede først på Edge, så Chrome og nu til sidst er Firefox også med og nu har han ikke flere muligheder.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2017 - 21:24 #2
Hvis iPad eller lignende er muligt, så er det bedre. Hent app til eboks, log på én gang med nemid og fremover brug kun din valgte pinkode. En app har også data i sin egen sandkasse, så den svines ikke til fra andre sider. Tilsvarende med betalingsservice.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2017 - 06:09 #3
det virker kun 100% i explorer
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2017 - 09:32 #4
Har han fulgt det dårlige råd fra Tænk, hvor man skulle slå cookies fra? Så slå dem til igen (men bloker cookies fra trediepart). Mange sites bruger cookies til at finde ud af, hvad brugere vil.
Avatar billede bent-mark Juniormester
13. april 2017 - 10:22 #5
Hej alle
Tak for indlæggene alle ErikHg, malware er fjernet og Claes57, det var ikke iPad jeg søgte om men den med Tænk vil jeg lige afprøve når han kommer hjem fra Påskeferie. Tak indtil videre.
God Påske
Avatar billede bent-mark Juniormester
18. april 2017 - 22:19 #6
Ja så har jeg været i kantakt med den uheldige som ikke kan logge på E-Boks, jeg kontrollerede at der ikke var lukket for cookies, det var der så ikke desværre, det ville have været nemmere.
Men så er spørgsmålet hvad nu?
Han kan godt gå på E-Boks gennem hans bank.
Efter at jeg opdaterede hans PC med den sidste opdatering kan han godt komme ind og skrive Brugernavn og Password, og derefter indtaste koden, men så kommer der bare: Der ingen forbindelse er til nettet.
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. april 2017 - 00:08 #7
Jeg har været ude for noget af det samme, for et par år siden. Jeg havde multi-boot med Windows 7 og Windows 8 på min computer. Jeg kunne ikke komme på webbank via Windows 7, men der var ingen problemer via Windows 8. Computeren blev renset, og det viste sig at der havde sneget sig en trojansk hest ind. Da denne var blevet "aflivet" var alt igen ok.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2017 - 08:59 #8
Avatar billede bent-mark Juniormester
19. april 2017 - 14:51 #9
Hej
Desværre er alt renset og rengjort med alt hvad jeg kan finde på og også de I anbefaler, men intet hjælper.
Jeg havde dog i aftes en mærkelig oplevelse da jeg fjernede en søgemaskine fra Amazon og derefter loggede jeg på min E-Boks, men da vi prøvede igen var den ved det gamle (ingen netværk) skriver den. ØV ØV
Avatar billede Dennis Hedegaard Praktikant
28. maj 2017 - 18:23 #10
Jeg har det samme problem..