Avatar billede cali1 Mester
11. april 2017 - 13:07 Der er 2 kommentarer

Åbne dokumenter - vis 1 side som standard word 2016

Word åbner mine dokumenter og viser flere sider - kan så efterfølgende bare væge kun at vise en side ad gangen - men hvordan sætter jeg word til kun at vise 1 side ad gangen som standard når jeg åbner et word-dokument.

På forhånd tak.
Avatar billede martens Guru
11. april 2017 - 15:03 #1
Du starter Word op
Lav et nyt dokument
sætter zoom = 100 % ( nederst til højre lige over uret ;o)  )
holder SHIFT nede og lukker Word på krydset øverst til højre... ( dette gemmer de aktuelle indstillinger så Vinduesstørrelse , placering af vidue, samt også Words Zoom-indstilling )

Vupti .... næste gang du åbner Word står den default til 100 % = 1 side ( eller rettere alt større end 90  % bliver vist som én side )

Note :Tricket med SHIFT+luk virker i MANGE Windows porgrammer....

mvh martens
Avatar billede cali1 Mester
11. april 2017 - 19:45 #2
Super martens - den prøver jeg :) - mange tak.