Avatar billede Adda Praktikant
04. april 2017 - 12:04 Der er 1 løsning

Kontakter forsvinder på Huawei P9 Lite

Hjælp Kontakter forsvinder på Huawei P9 Lite. Hvad sker det lige?
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2017 - 15:32 #1
Det kan være mange ting;

Jeg har kendt en person, som fik stjålet sin gamle telefon, og den person som har fundet telefonen, har bare slettet alt som var på tlf - kalender, kontakter, mails - men den synkroniserede stadigvæk, så også på den ny tlf (som synkede op mod gmail) forsvandt tingenen en efter en anden - indtil der lige pludselig dukkede nye kontakter op, som min bekendt ikke kendte noget til - måske det er sådan noget?
Ellers har du måske ændret på visningen over, hvilke personer du vil se i kontakterne (kun sim, kun gmail eller begge del)