Avatar billede nUUK Novice
02. april 2017 - 15:23 Der er 2 kommentarer

Word dokument fra 2008 åbner Filhåndteringsvindue, men åbner ellers ikke op

Hej,

Jeg prøver at åbne et word dokument fra 2008 op i word 2013 program og fluks kommer der et Filhåndteringsvindue op. I vinduet står der 'Windows (Standard)' og 'Vesteuropæisk (Windows)' hvilket forekommer mig at være korrekte indstillinger.
Jeg har forsøgt at placere dokumentet i en mappen som er defineret som sikkert jf. Center for sikkerhed under Indstillinger, men det ændre ikke noget.

Håber at nogen kan hjælpe her.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. april 2017 - 15:44 #1
Prøv om det hjælper med FileFormatConverters.exe Fra Microsoft?
https://www.microsoft.com/da-DK/download/confirmation.aspx?id=3
Avatar billede nUUK Novice
02. april 2017 - 22:51 #2
Desværre, det kan stadig ikke åbnes. Jeg har også installeret WordViewer og forsøgt at omdøbe til det mere langtidsgangbare format: .rtf  Intet hjælper  !!