Avatar billede boie Novice
28. marts 2017 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan lave en Adresseliste med søgefunktion og mere

Hej,

Er der nogen herinde der kan og vil lave en adresseliste skabelon med søgefunktion for mig i Excel?
Vil også gerne at man kan oprette et skema ud fra adresselisten, så hvis man skal mødes med A mandag og B tirsdag osv. at så kan det indsættes automatisk.
Jeg er ikke selv en haj til det, og vil gerne vide om det i det hele tage kan lade sig gøre? og hjælpe dertil

Skriv endelig hvis der er en der kan/vil hjælpe.
Avatar billede supertekst Ekspert
28. marts 2017 - 11:39 #1
Du er velkommen til at sende flere detaljer. www.supertekst-it.dk | Kontakt
Så svarer jeg.
Herefter vil jeg gerne give et bud på det, hvis muligt.
Avatar billede boie Novice
28. marts 2017 - 12:16 #2
har skrevet på kontaktformularen
Avatar billede supertekst Ekspert
28. marts 2017 - 12:53 #3
Er netop set...