Avatar billede Bodil Praktikant
21. marts 2017 - 20:37 Der er 2 kommentarer

Arkivering

Jeg har en macbook, og af en eller anden grund er der to arkiver der hedder dokumenter, og de har næsten ens indhold. Men ikke alligevel, og når jeg ændre et dokument eller opretter et nyt, bliver det kun opdateret det ene sted (og jeg ved ikke hvilket)
Kan jeg på en eller anden måde synkronisere disse to arkiver, så det kun er et der hedder dokumenter og alle opdateringer fra begge bibeholdes.

Måske har jeg to, fordi de gamle dokumenter fra min gamle PC er blevet overført til min mac.

Hilsen Bodil
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2017 - 06:55 #1
er det ikke bare time-machine backup mappen du har fundet ?
Avatar billede Bodil Praktikant
22. marts 2017 - 10:04 #2
Nej det mener jeg ikke. Når jeg vil åbne et dokument i word er der to der hedder dokumenter i bjælken i venstre side. Den ene er markeret med en "mappe", og den anden med "to dokumenter forskudt oven på hinanden"