Avatar billede PERJR Novice
21. marts 2017 - 14:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Access 2013 - Navigationsruden minimeret og kan ikke udvide den

Hej
Navigationsruden i venstre side er blevet minimeret så den er ultratynd.
Jeg kan ikke udvide den igen ved at trække i den - og fold ud/fold ind knappen er ikke vist.
Hvordan får jeg den gjort normal igen?
Avatar billede martens Guru
21. marts 2017 - 15:18 #1
Hold CTRL nede, når du starter Access
Avatar billede PERJR Novice
21. marts 2017 - 15:24 #2
Hej
Det vil jeg prøve, hvis jeg kommer ud for det igen.
Jeg fortsatte med at søge på nettet, og fandt et tip om at trykke på F11-tasten.
Det hjalp!
Men tak for svaret