Avatar billede denero Juniormester
24. februar 2017 - 09:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Drop Down liste eller lign. med søgeforslag

Kolonne A til F oplysninger.

I K1 skrives navn, som søges efter i kolonne A. Når navn er fundet, skal data fra samme række i kol. B  være i G1, data fra samme række i kol. C  være i H1, osv.
Da der er mange navne i listen, kunne jeg godt tænke mig, at så snart man skriver første bogstav i K1, kommer alle forslag, som begynder med samme bogstav.
Det er vel en listeboks eller combobox,det drejer sig om?
Avatar billede kim1a Ekspert
24. februar 2017 - 09:28 #1
Jeg havde en kollega til at følge denne anvisning. Det kom til at virke for ham:
https://trumpexcel.com/excel-drop-down-list-with-search-suggestions/
Avatar billede denero Juniormester
24. februar 2017 - 09:38 #2
Kan ikke lige gennemskue det, måske det ville være bedre med en userform?
Avatar billede denero Juniormester
28. februar 2017 - 08:31 #3
Lukker og opretter nyt vedr. "userform".