21. februar 2017 - 18:58 Der er 4 kommentarer

login til Yahoo

Hej.

Min mand og jeg har siddet i 2 dage nu og bøvlet med at logge ind på yahoo mailen.

Det er min mands konto vi ikke kan komme på. Vi bliver bare sendt rundt i cirkler og ender de samme steder igen. Når vi går ind og skriver at vi har glemt  pass word kommer vi til en side, hvor de spørger om vi har tilgang til en anden mail end den vi prøver at logge ind på. Vi trykker at det har vi ikke og så starter vi forfra igen.

På "hjemmesiden" er det UMULIGT at finde et sted, hvor man kan skrive til dem og evt. få hjælp. Vi er bare super trætte af, at skulle lave en ny mail, da det er den mail han bruger alle steder.

Håber I kan hjælpe
Mvh Tina Christensen
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2017 - 19:55 #1
Prøv at hente CCleaner og lad den foretage en oprydning på computeren.

Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Kør evt denne også:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...

Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2017 - 19:58 #2
Det er den frie version af ccleaner du bare henter.
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. februar 2017 - 02:34 #4
Inden I kører Ccleaner, så hent programmet MailPassView:
http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html

I kan risikere, at jeres antivirusprogram afviser programmet som værende enten en virus eller et skadeligt program, men det har intet på sig. Det er begrundet i, at programmet kan aflæse hvilke passwords, der er anvendt til alle mailprogrammer på PC´en inklusive webmail. Derfor vil det være en fordel, hvis I disabler antivirusprogrammet inden download.
Normalt ville jeg ikke komme med sådant et råd, men jeg ved positivt sikkert, at programmet ikke er skadeligt. Den eneste trussel som programmet repræsenterer er, at det afslører, hvor pivende let det er, at aflæse gemte passwords i jeres browsere.
Når programmet er hentet ned, så kan det køres uden installation. I løbet af et kort øjeblik, så er alle passwords, som måtte være gemt i relation til et mailprogram være til at læse i klart sprog.
Husk efterfølgende at genaktivere jeres antivirusprogram.
Hvis I kører Ccleaner først, så er alle gemte passwords slettet i jeres browsere, og så er der intet at komme efter, med mindre I ruller maskinen tilbage til en tidligere tilstand.
Jeg er helt på det rene med, at det normalt ikke er god tone, at komme med denne slags råd her inde på Eksperten, men jeg kan stå inde for denne løsning, og har brugt programmet adskillige gange til at hjælpe folk med deres glemte passwords.
/ptj_11