Avatar billede mireigi Novice
10. februar 2017 - 14:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor finger man en Domain Driven Design konsulent?

Vi er på arbejde ved at bevæge os over imod Domain Driven Design (DDD). I den forbindelse søger vi en konsulent med erfarring og ekspertise inden for DDD til at hjælpe os i gang.

Er der nogen der, hvor man kan finde sådanne konsulenter?
Avatar billede arne_v Ekspert
10. februar 2017 - 16:39 #1
Har I proevet at spoerge DTI?
Avatar billede mireigi Novice
13. februar 2017 - 11:29 #2
Tak for svaret arne_v, trods uheldig tastefejl i emnet på spørgsmålet :)

Vi prøver at tage kontakt til DTI, og ser hvad der kan bringe.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. februar 2017 - 17:10 #3
Jeg ved ikke om DTI stadig goer i den slags.

Men for 15-20 aar side udboed de rimeligt gode kurser (baade standard og kunde specifikke) indenfor udviklings metodologier.