Avatar billede chrthegreat Nybegynder
23. august 2001 - 15:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Tv - udgang på FireGl 1000 pro...

Hejsa. Jeg har lige proppet et Diamond Fire GL 1000 pro ind i min PC nummer 2. Der er en TV udgang på. Så nu ville jeg bare høre hvad jeg skal bruge for at kunne se hvad jeg laver på min pc på fjernsynet!? Jeg har aldrig prøvet før, så jeg kunne også godt bruge en guide til hvordan man gør...
Avatar billede dgj Nybegynder
23. august 2001 - 17:57 #1
Et normalt phono stik og et gult hunstik på fjernsynet
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
23. august 2001 - 18:10 #2
Hvad er det? Og vor kan man købe det, og hvordan sætter man det til? (Jeg er ret hjælpeløs, beklager) :)
Avatar billede dgj Nybegynder
24. august 2001 - 17:29 #3
Har du et anlæg - Minus -> minianlæg
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
24. august 2001 - 17:47 #4
Jeg har intet anlæg. Jeg hører alt mit musik på min PC. Jeg har nogle ret gode højtallere. 6,5 \" subwoofer. Hvorfor?

Hvad skal jeg bruge? Hvor kan man købe det, og hvordan sætter man det til?
Avatar billede dgj Nybegynder
24. august 2001 - 17:55 #5
TV-mand, Radio-mand.
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
24. august 2001 - 19:11 #6
TV-mand, Radio-mand ? Jeg har Tv og Tv-out. Hvad skal jeg bruge til at sættew til scart???
Avatar billede dgj Nybegynder
24. august 2001 - 19:20 #7
Du siger bare at du bruge et kabel fra Computer til TV
så er den hjemme!
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
24. august 2001 - 20:08 #8
Jeg vil vide hvad for et jeg skal bruge og hvordan jeg gør!
Avatar billede dgj Nybegynder
24. august 2001 - 20:10 #9
Er du bange får at visse dit ansigt
eller er du fatsvag
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
24. august 2001 - 20:24 #10
Hvad er dit problem? Er der nogle \"eksperter\" der kan hjælpe mig???
Avatar billede kws Nybegynder
31. august 2001 - 17:06 #11
Du skal gå til en Radio / TV forhandler og købe et kabelsæt.

Jeg har lige købt et sæt hos Merlin

DVD Kabel S - VHS + Phono/jack > Scart 10meter

Dette sæt koster ca. 350,- et 5 meter ca. 250,-

I sættet er der et kabel med et scart stik i den ene ende som tilsluttes TV, og i den anden ende er der et Gult stik som tilsluttes Video kortet samt 2 phono stik + en adapter til at forbinde med dit lydkort.

Mit virkede første gang, så held og lykke :)
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
31. august 2001 - 19:25 #12
Gyldnis at der findes eksperter! ;) Det lyder s*u godt, men er der noget specielt man skal gøre på pc\'en for at få det på \"Tv Out\"???
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
31. august 2001 - 19:30 #13
Kan jeg godt få billedet på fjernsyn og lyd ud af højtalerne? (Jeg har nemlig gyldnis computer højtalere ;)
Avatar billede dgj Nybegynder
02. september 2001 - 14:42 #14
Ja det burde du kunne ved hjælp a´f det stik han snakker om

P.S Hvilken fjernsyn har du?