Avatar billede Laze Praktikant
05. januar 2017 - 00:00 Der er 3 kommentarer

Gaming Computer problem HJÆLP!!

Hej, jeg har haft dette problem med min splinternye computer. Min computer har i de sidste 45 dage, haft et problem som jeg har tænkt mig at forklare nu. Det min pc gør, er at, når jeg spiller spil, såsom Counter Strike:Global Offensive (som er det eneste spil jeg spiller) så midt ud af det blå, begynder den bare at crashe. Når computeren crasher, viser skærmen, en regnbue agtig, og lige bagefter sort skærm, det gør den så om og om igen indtil jeg slukker den. Og den eneste måde jeg kan bruge min pc på, er hvis jeg holder Tænd/Sluk knappen inde, indtil den slukker, og så tænde den selv igen
Avatar billede puren Ekspert
05. januar 2017 - 12:06 #1
Kunne godt lyde som om at den koger over
05. januar 2017 - 12:26 #2
Du kan prøve at se hvad der sker med temperaturen på diverse komponenter med HWMonitor.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2017 - 23:37 #3
kendt problem.
din computer er for varm