Avatar billede soto02 Novice
27. december 2016 - 16:49 Der er 1 kommentar

Hjælp til køb af PC dele.

Jeg var ved at bestille dele til en ny pc, men så blev jeg i tvivl om det hele passede sammen.
Her er delene:
Intel Core i5-6600K 3.5GHz Quad-Core Processor,
Corsair Hydro Series H100i v2 Extreme Performance Liquid CPU Cooler, ASRock Fatal1ty Z170 Gaming K4 ATX LGA1151 Motherboard,
Kingston HyperX Fury (8GB x 2)DDR4-2133 DC,
Kingston SSDNow UV400 SUV400S37/240G 240GB,
Toshiba P300 2TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive,
Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB G1 Gaming Video Card,
Corsair Carbide 400C White ATX Mid Tower Case,
SeaSonic G 550W 80+ Gold Certified Semi-Modular ATX Power Supply,
Håber i kan hjælpe mig!
28. december 2016 - 02:33 #1
Delene passer for så vidt fint sammen, ingen problemer der.

Vil du gerne have nogle inputs ift. sammensætningen af komponenter også? Jeg ville umiddelbart nok ændre et par ting, men det kommer også an på hvad du agter at bruge maskinen til. Sammensætningen peger lidt i retning af, at du i hvert fald har OC i tankerne? Er det hovedsageligt en gamer rig, eller er der andre kerneopgaver den skal kunne løse?