Avatar billede lupin12 Mester
19. december 2016 - 15:54 Der er 2 kommentarer

samsung s6 google drev

Hej er der en der ved hvordan jeg sætter min samsung s6 op til at lagre billeder på google drev eller one drive ?
Avatar billede INK Ekspert
19. december 2016 - 16:01 #1
Du kan med fordel installere Google Fotos appen. Den uploader alle dine billeder til Google Fotos i skyen.
Når billederne er sikkerhedskopieret, kan de slettes fra gallery og stadig ses i appen for Google Fotos. Kræver dog netadgang;-)
20. december 2016 - 19:38 #2
Installer enten one drive, google eller anden cloud service fra google play. Kør applikationen, følg guiden og vælg at uploade billeder automatisk cloud.

I den anledning vil jeg lige hurtigt pege på www.mega.nl som tilbyder en glimrende cloud løsning med fremragende windows og android klienter, utrolig stor båndbredde  og ikke mindst 50gb. helt gratis lagerplads. Bare et tip :-)