Avatar billede Thuelund Novice
15. december 2016 - 12:24 Der er 4 kommentarer

Bærbar Asus Win10 reagere ikke optimalt

Når jeg starter den op og den burde være klar, kan musen bevæge sig rundt og det men der er ikke noget som reagere hvis jeg klikker på det.
Jeg kan få start menuen op ved startmenu knappen men det kan stadigvæk ikke trykke eller vælge noget.
Hvis jeg lukker låget på bærbaren og den går over til slumre, starter den fra dvale-tilstand også virker det hele igen?
Det er så irriterende i længden at skulle gøre det og burde ikke være nødvendigt.

Er  der nogle som har en ide, om hvad det kunne være og i såfald en mulig løsning ?
Tak på forhånd
Avatar billede 220661 Ekspert
15. december 2016 - 17:52 #1
Hej Hvor længe har du haft problemet? Har du systemgendannelsespunkter til da den virkede rigtigt?
Avatar billede Thuelund Novice
20. december 2016 - 11:00 #2
Omkring 2-3 uger vel jeg mene, men har opdaget at det er kun selve pegeredskabet som ikke virker ''altså højre og venstreklik, fordi jeg kan godt åbne en mappe eller et program hvis jeg benytter tasteturet :)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2016 - 16:54 #3
Har du deaktiveret Synaptics i din opstart?
Avatar billede Thuelund Novice
30. december 2016 - 15:52 #4
Nej vil jeg ikke mene :)