Avatar billede bungi Novice
12. december 2016 - 17:29 Der er 1 løsning

Lg display lag

Hej!
Jeg har lige købt mig et LG 49UH61. Desværre har jeg nogle problemer med display lag.

Jeg synes jeg har prøvet alt efterhånden. Slået alle ekstra indstillinger fra jeg kunne finde, bruger HDMI 1 porten, nedsat farve kvaliteten og så har jeg også prøvet at sætte opløsningen meget ned for at se om det gjorde en forskel (Ingen forskel)

Ifølge http://www.displaylag.com/display-database/ burde der ikke være så slemt display lag, men det er lige i overkanten. Jeg skal kun bruge det til at spille lidt fallout 4, dark souls og lignende, jeg er ikke pro gamer eller lignende.

Det er sluttet til som duplikeret til min pc, så jeg kan derfor tydeligt se display lag i forhold til min pc monitor, selv på skrivebordet.

Tv'et er tilsluttet min computer, hvor jeg så spiller fra, så jeg kan sidde i sofaen og game lidt efter en lang dag.

Er der en indstilling jeg har overset? Er der noget på computeren man skal ændre?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Alex
Avatar billede bungi Novice
13. december 2016 - 17:19 #1
Jeg prøvede selv at skrive til LG, som havde en løsning. Jeg havde egentlig gjort det hele rigtigt, men mit grafikkort havde valgt en interlaced som standard, som gav problemet.

Jeg gik ind i Nvidia kontrolpanel -> skift opløsning og valgte så "1080p 1920x1080" i stedet for "1080i, 1920x1080". Så den blev progressive istedet for interlaced.